Veelgestelde vragen

Bezorging

Vraag: Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?

Antwoord: 2 tot 5 werkdagen. GLS zal uw pakket twee keer aanbieden (ma-vrij tussen 8.00 en 17.00 uur, GLS bezorgt niet op zaterdag). Als u de eerste keer niet thuis bent krijgt u een kaart in de bus. Via deze kaart kunt u naar http://www.gls-nietthuis.nl om een nieuwe bezorgafspraak te maken. U kunt ervoor kiezen om het pakket nogmaals aangeboden te krijgen of wellicht is het handiger om het pakket bij een pakketshop van de GLS te laten bezorgen zodat u hem hier zelf kunt ophalen. (Let op: weet u bij voorbaat dat u niet thuis ben dan is het misschien verstandig om een ander afleveradres op te geven waar wel iemand aanwezig is.) Indien u kiest voor afhalen bij 1 van de pakketshops ligt uw pakket de volgende werkdag na 17:00 uur klaar in de door u gekozen pakketshop. U kunt uw pakket dan afhalen op vertoon van een geldig legitimatiebewijs. De meeste pakketshops hebben koopavonden en zaterdagopening zodat u dan ook terecht kunt om uw pakket af te halen.

Vindt de voor u meest dichtbij zijnde pakketshop op http://www.gls-netherlands.com/PSLocator.html

LET OP! GLS doet 2 leverpogingen, (leveren bij 1 van de pakketshops is ook een leverpoging) wat er op neer komt indien u de eerste keer niet thuis bent, u kunt kiezen om het pakket opnieuw te laten bezorgen of om het bij een pakketshop af te laten leveren. Indien u de 2e keer niet thuis bent is het alleen nog mogelijk om bij de depots van de GLS uw pakket af te halen. Indien u het toch opnieuw verstuurt wilt hebben, dan zult u nogmaals verzendkosten moeten betalen.


Vraag: Ik heb een track & trace-code ontvangen, maar ben niet thuis op de tijden dat GLS mijn pakket komt aanbieden.

Antwoord: Als u de eerste keer niet thuis bent krijgt u een kaart in de bus. Via deze kaart kunt u naar http://www.gls-info.nl/ai om een nieuwe bezorgafspraak te maken.

Vragen door Amnesty-Groepen

Vraag: Waar kan ik op de site materiaal vinden dat beschikbaar om een kraam in te richten, zoals vlaggen, spandoeken, ballonnen, etc?

Antwoord: Onder de productcategorie “groepsmaterialen”. Spandoeken zijn aan te vragen via het servicecenter van Amnesty.

 

Vraag: Ik kan niet inloggen en/of ben mijn inloggegevens kwijt.

Antwoord: Neem contact op met het servicecenter, zij helpen u graag verder. Zij zijn voor u bereikbaar van maandag t/m vrijdag tijdens kantoortijden. Telefoonnummer: 020 - 5352111.

Problemen of vertraging met de levering

Vraag: Ik heb betaald, maar nog niets ontvangen.

Antwoord: Uw bestelling wordt geleverd binnen 2-5 werkdagen. Als uw bestelling niet door de brievenbus past, ontvangt u per e-mail een track en trace-code, waarmee u uw pakketje kunt volgen. Mocht dit geen duidelijkheid geven dan kunt u bellen met onze klantenservice of een e-mail sturen, zij zullen dan voor u uitzoeken wat er aan de hand is.

 

Vraag: Ik weet niet of mijn bestelling goed is doorgekomen.

Antwoord: U ontvangt automatisch een bevestigingsmail met daarin een overzicht van uw bestelling. Heeft u deze niet gekregen dan kunt u ervan uitgaan dat uw bestelling niet is verwerkt, kijkt u voor de zekerheid eerst even in uw spam box. 

Retour sturen van uw zending

Vraag: Ik heb mijn spullen retour gestuurd, maar nog steeds geen terugbetaling ontvangen.

Antwoord: Wij streven ernaar om binnen 2 weken het bedrag terug te storten op je rekening. 

Cadeaugids

Vraag: Staan alle artikelen uit de cadeaugids in de webshop?

Antwoord: Ja, alle artikelen staan ook in de webshop, behalve als ze zijn uitverkocht of uit het assortiment zijn. Niet alle artikelen die in de webshop staan, kunt u vinden in de cadeaugids. In de gids proberen we zoveel mogelijk de nieuwe producten op te nemen.

Vraag: Ik wil graag de cadeaugids aanvragen. Hoe kom ik hieraan?

Antwoord: U kunt gratis een gids aanvragen via de webshop.

Kortingscodes

Vraag: Mijn kortingscode werkt niet.

Antwoord: Stuur een e-mail naar klantenservice@amnesty.nl en dan helpen we u de bestelling als nog af te ronden. Rondt u de bestelling af, dan is het niet mogelijk de korting achteraf alsnog te krijgen. Dit is administratief en logistiek helaas niet mogelijk.

Vraag: Ik ben vergeten mijn kortingscode in te vullen. Kan ik achteraf alsnog mijn korting krijgen?

Antwoord: Helaas is dit om administratieve en logistieke redenen niet mogelijk.
 

Vraag: Hoe kom ik aan zo’n kortingscode?

Antwoord: Wij sturen regelmatig e-mailings met onze nieuwe producten. Hier doen we soms een kortingscode bij die voor een bepaalde periode geldt.

Vraag: Krijgen Amnesty-groepen en wereldwinkels ook kortingscodes?

Antwoord: Nee, die ontvangen al korting omdat ze onze producten doorverkopen. Kortingscodes zijn bedoeld voor particuliere consumenten. 

Financieel

Vraag: Er zit geen factuur bij mijn bestelling. Hoe weet ik wat ik moet betalen?

Antwoord: U heeft direct na uw bestelling, een ontvangstbevestiging ontvangen in uw mailbox met alle gegevens. Mocht u toch nog vragen hebben, neem dan contact op met de klantenservice. U kunt hiervoor bellen met een van onze medewerkers van de klantenservice. Zij zijn bereikbaar tijdens kantooruren. Telefoonnummer: 088 – 77 22 001.

Vraag: Ik kan niet inloggen en/of ben mijn inloggegevens kwijt.

Antwoord: Neem contact op met het servicecenter, zij helpen u graag verder. Zij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tijdens kantoortijden. Telefoonnummer: 020 - 5352111. 

Lidmaatschap beëindigen

Vraag: Ik wil mijn lidmaatschap van Amnesty stopzetten.

Antwoord: Dit kan niet via de webshop. Als u, om welke reden dan ook, uw lidmaatschap wilt beëindigen, dan verzoeken wij u dit telefonisch aan ons door te geven. U kunt hiervoor bellen met een van onze Amnesty-medewerkers van het servicecenter. Zij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tijdens kantoortijden. Telefoonnummer: 020 - 5352110.

Mocht u een financiële reden hebben om op te zeggen, bedenk dan dat u ook lid kunt blijven voor een lager bedrag. Elk lid is belangrijk voor Amnesty. Hoe groter onze achterban, hoe beter er naar ons wordt geluisterd. Wanneer u ons belt, kunnen wij een wijziging van uw lidmaatschapsbijdrage meteen in orde maken.